BLOX

De uitdaging

Woollies Creative Agency kreeg de uitdagende taak toegewezen om een verbluffende animatie te creëren voor BLOX’s spraakmakende campagne. Met meer dan 600 duizend enthousiaste gebruikers en een lezerspubliek van meer dan 1 miljoen op hun nieuwswebsite, is BLOX een krachtige speler in het Nederlandse cryptolandschap. Als kers op de taart zijn ze ook nog eens trotse sponsors van voetbalgrootheden Ajax, NEC en Club Brugge.

Onze missie? Een animatie ontwerpen die de straten van drie grote Belgische steden zal veroveren als onderdeel van een gedurfde outdoor campagne. Ons doel is om de kijker te betoveren met een visueel aantrekkelijke en geraffineerde animatie die de nieuwsgierigheid wekt om de BLOX-applicatie direct te downloaden. Uiteraard zal de animatie naadloos de missie, visie en unieke huisstijl van BLOX weerspiegelen. We staan klaar om een onuitwisbare indruk achter te laten en BLOX naar nieuwe hoogten te stuwen.

Resultaat

Het eindresultaat is een verbluffende animatievideo waarin bekende cryptocurrencies voortdurend opduiken in elk afzonderlijk raam van de gebouwen. De dynamische animaties brengen deze digitale schatten op een meeslepende manier tot leven, waardoor ze opvallen tegen het statische decor van de gebouwen. Als kers op de taart verschijnt op slim getimede momenten een verleidelijke downloadknop, elegant gebrandmerkt met het bedrijfslogo. Een subtiele, doch krachtige hint voor het publiek om direct de app te ontdekken en te downloaden. Deze animatie is niet alleen een visueel spektakel, maar ook een doelgerichte oproep tot actie voor degenen die willen deelnemen aan de opwindende wereld van BLOX.