Woollies Creative Agency kreeg de uitdagende taak om onweerstaanbare productbeschrijvingen te creëren voor het sprankelende E-Commerce merk Lifetools. Lifetools biedt een verleidelijke collectie cosmetische producten, oorspronkelijk gericht op het gebit, maar inmiddels uitgebreid tot een complete lichaamsverzorgingslijn. Onze missie? Listings ontwikkelen die niet alleen de aandacht trekken, maar ook conversies genereren, waardoor de verkoopcijfers van het e-commerce bedrijf een flinke boost krijgen. Daarnaast hebben we de basis gelegd voor een unieke stijl die mogelijk in andere productbeschrijvingen van het bedrijf terug te zien zal zijn.
Het resultaat
Het eindresultaat waren oogstrelende afbeeldingen die de productvermeldingen voor verschillende mondverzorgingsproducten naar een hoger niveau hebben getild, resulterend in een indrukwekkende toename van conversies. Onze ontwerpen zijn doordrenkt met de strategische benadering die Bol en Amazon hanteren, waardoor niet alleen talloze producten de virtuele toonbank vlogen, maar ook de verkoopcijfers van Lifetools een opmerkelijke stijging doormaakten.